日本の動植物を中心に投稿していく予定です。英語の勉強を兼ねて一言、一行、英語で説明もなるべく載せる予定です。 I mainly contribute pictures and comments concerning nature in Japan. My plan is to write part of the blog in easy English. I don't understand English very well yet, so please forgive my lack of a vocabulary. I might make mistake. but I hope to be a good English Speaker and Writer in the future. If possible please feel free to correct my mistakes. 2008.6.28
2017年8月11日金曜日
2017年4月30日日曜日
2017年4月28日金曜日
2017年4月27日木曜日
2017年4月26日水曜日
2017年4月25日火曜日
2017年4月23日日曜日
登録:
投稿 (Atom)








