日本の動植物を中心に投稿していく予定です。英語の勉強を兼ねて一言、一行、英語で説明もなるべく載せる予定です。 I mainly contribute pictures and comments concerning nature in Japan. My plan is to write part of the blog in easy English. I don't understand English very well yet, so please forgive my lack of a vocabulary. I might make mistake. but I hope to be a good English Speaker and Writer in the future. If possible please feel free to correct my mistakes. 2008.6.28
2016年4月10日日曜日
2016年3月26日土曜日
2016年3月3日木曜日
2016年2月15日月曜日
2015年12月4日金曜日
2015年9月28日月曜日
2015年8月21日金曜日
登録:
投稿 (Atom)













































