日本の動植物を中心に投稿していく予定です。英語の勉強を兼ねて一言、一行、英語で説明もなるべく載せる予定です。 I mainly contribute pictures and comments concerning nature in Japan. My plan is to write part of the blog in easy English. I don't understand English very well yet, so please forgive my lack of a vocabulary. I might make mistake. but I hope to be a good English Speaker and Writer in the future. If possible please feel free to correct my mistakes. 2008.6.28
2012年2月3日金曜日
2012年1月1日日曜日
2011年12月29日木曜日
2011年10月31日月曜日
Hokkaido. 26th
2011年10月30日日曜日
Hokkaido. 23th 24th 25th
2011年9月23日金曜日
2011年9月16日金曜日
登録:
投稿 (Atom)





























